Kvällsinlägg

Kom nyss och tänka på att jag alltid skriver inlägg när jag ska sova.. Haha och jag ska göra det ikväll igen så fort jag är klar. Precis kollat klart ett avsnitt av the vampire diariers, japp Lika bra som vanligt och vill inget annat än att kolla på fler men det väntar en dag till imorgon och att vara uppe sent för att sedan gå upp tidigt är inte min starka sida.. Imorgon följer jag med min vän Julia hem, på fredag väntar en dag i Svalöv så ledig från skolan, jihoo ;) ska bli spännande och se vad vi kommer göra. På fredag ska jag även hem till min kusin och fira henne och på lördag ska jag träffa tess. Många saker inplanerade men det gillar vi!
Packade innan så är bara små grejer kvar, har till och med lagt fram kläder till imorgon så jag behöver inte stressa så mycket imorgon bitti.

Känns som detta blev en enda röra, jaja
Nu säger jag godnatt!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0