Kryper under täcket

Kom hem vid åtta tiden och sedan åt jag i en hel evighet. Är helt slut, ont i hela kroppen och huvudet väger ton, min kropp har sagt ifrån så jag ska bädda ner mig och kolla på ponnyakuten.
Har haft tre nationella prov, no - fysik.. ingen favorit alls utan chansade mycket men får helt enkelt bara vänta och se.
Följde med Sissela, tog hand om lilla chili medans hon red, vi sprang och grävde bland sågspån och annat. Sedan kom min morbror och hämtade henne så jag kunde fokusera på när Sissela red istället för att passa henne, hon kan bli lite jobbig ibland, typiskt valp! Men hon är så underbart söt, riktiga valpögon, man kan inte bli sur om man får ögonkontakt ;)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0