Vanlig måndag

Hej på er!

Dagen har varit grymt tråkig, långa och sega lektioner och att vara trött på det gör inte dagen bättre. Nu sitter jag hemma iallafall och tänker och tänker..
Imorgon skulle jag följt med Tess hem men min pappa har träning så han var inte så sugen på att hämta mig sen men ja jag får se hur det blir.
Ska upp till Bennies någon dag nu i veckan för att se om jag ska fortsätta, har ju tröttnat på det rätt mycket så ska som sagt se hur det känns. Kanske blir så att jag kommer på fötterna igen då eller så är det helt enkelt slut.. Nej jag vet faktiskt inte.. Har ju ändå varit så mycket i huvudet nu på senaste tiden, kan också ha varit det som dragit ner allt en aning.

Dags att hjälpa mamma med maten, hörs sen!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0