Tom

Ibland önskar jag att jag aldrig träffat dig , då hade jag kunnat gå upp på morgonen utan att behöva oroa mig hur du ska förstöra yttligare en dag. Jag hade aldrig behövt ha ständig huvudvärk efter alla tankar om dig. Jag hade aldrig behövt känna mig så dum och skuldkänslorna, dom skulle aldrig ha funnits. Jag skulle heller aldrig behöva oroa mig för att du skulle göra någon i min närhet illa, aldrig.
Du släpper mig aldrig va? Kommer bara fortsätta hänga efter som ett levande plåster fastklistrad på min tomma rygg. Fortsätta göra allt för att jag ska se dig, se dig som jag en gång gjort. Men jag ska säga dig, det kommer aldrig hända. Hur mycket du än kommer försöka. Du har gjort tillräckligt i mitt liv, om inte tok för mycket. Var finns delete knappen som tar bort allt, för gott.
Alla gånger jag ställt upp för dig, alla samtalen som jag tagit emot och alla det gånger jag öppnat mina armar. Jag förstår inte hur det kunde hända, men hade jag vetat att jag inte skulle få någonting alls tillbaka då hade det aldrig hänt.
Det kvittar vad jag säger till dig, du lyssnar inte. Och det gör mig tokig, hur ska jag någonsin få dig att sluta? Kan inte säga hur många gånger jag sagt att jag inte vill ha dig i mitt liv, du får mig inte att må bra. Tillbaka får man ännu fler hot, jag blir galen!
Jag önskar verkligen att det som hänt, aldrig hänt. Okej, jag ska vara ärlig. Det finns många stunder då du fick mig att känns mig som en prinsessa men det gör inte dig till en starkare person som någon vill ha och göra med, för det du håller på med nu, kommer vara oförglömligt..


Världens rörigaste inlägg från min sida, men just nu behövde jag släppa på tankarna. Kommer antagligen radera det snart men jag behövde som sagt släppa på trycket..


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0