Time to sleep

Imorse blev det mest soffliggande för min del senare drog och och min bror ut, köpte lite godis sen fotade jag Sigge, min bror hjälpte mig att få Sigge att stanna kvar osv, gick ganska bra faktiskt så han får följa med fler gånger! Blev inte många bilder då jag inte hade någon känsel i varken tår eller fingrar och då hade vi inte varit ute i ens tjugo minuter, svinkallt! Men någon fin blev det så dom kommer upp imorgon.
När Vi var klara med fotograferingen träffade jag två kompisar, vi gick rundor, snackade och frös, nej men vi gjorde inget speciellt. Efter det har jag inte gjort mer än att äta och kolla på tv.
Nu ligger jag redan i nerbäddad i sängen, lika förvånad själv men jag är trött som ett as så håller tummarna på att jag somnar så fort som möjligt men det borde jag göra.
Godnatt kära läsare! :*


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0