tillfällig design

Hanna skrev till mig för någon dag sedan och sa att bloggen var helt konstig och att headern och några bilder i sidofältet hade försvunnit, så nu tog jag tag i saken och ändrade det! Fick bli en tillfällig design då jag inte har några bilder på hanna och bennies, och inte har några alls på mig själv heller. Och om ni kollar i sidofältet kan ni se att jag ändrat lite där med, tarzan är borta och lite annat. Och ja, jag rider fortfarande tarzan, eller jag har gjort 1 gång det här året och ska rida han i 2 dagar i veckan hela februari, mest för att jag blir så rastlös osv. men sen är tanken inte att jag ska rida kvar där, och jag och mamma letar efter foderhäst som förhoppningsvis kan komma hit i mars månad, och då vill jag ha in den hästen i headern! Men sålänge så är det ju helt ok med gamla bilder på mig och peggy/tarzan, helt klart bättre än en stor grå ruta iallafall. / tess

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0