one week left until i come home.

Godmorgon vänner! Klockan slog nyss lite mer än halv tio här, och jag har precis tagit en långdusch och vaknat till liv. Jag hade gärna velat sova hela dagen här, för jag är så jäkla trött. Men istället är det lika bra att gå upp när solen lyser in genom fönstret och djuren där ute börjar sin morgonfest. Idag är det dessutom vår sista dag, igen, här i pakchong. och det betyder packa, packa för vårt liv haha! Allt ska ner, allt ska fixas och ordnas, så att det är någorlunda orginaserat till nästa stopp, dvs. bangkok. Imorgon åker vi dit, vi har inte bokat något hotell än och mina krav är att där ska vara hotellfrukost och pool, haha. I bangkok ska vi vara i 5 dagar, och där ska vi shoppa för allt vad vi är värda, och jag har cirka 7300 bath som ska slösas bort. Också ska vi åka upp i en gigantisk skyskrapa och smaka lite på höjdskräck, och jag ska ta bilder. Men nu, tillbaka till nuet. Idag skulle vi nog vara iväg nästintill hela dagen, och iväg till någon "cowboy ranch" där de har uppvisningar, och till någon fårfarm eller något, kameran åker med och bilder kommer när jag är back in sweden igen, vilket faktiskt är ganska sjukt, men det är snart.

Den 10 börjar vår resa hem och den 11 är vi hemma, och idag är det den 4:e. Jag har varit iväg i cirka 20 dagar redan, och även fast jag känt en sån sjuk hemlängtan, saker och ting har hänt när jag har varit borta, och att vissa problem fortfarande följt med mej och inte riktigt gett mej sinnesro, så har det gått fort. och jag har haft kul. galet kul. också har jag cirka 800 bilder som ligger på hög och väntas på att sorteras, ev. redigeras, och sedan läggas upp här i bloggen, så ja, ni kan nog förvänta er massvis av bilder, bra uppdatering osv osv. när jag kommer hem. dessutom väntas det en överraskning när jag kommer hem, can't wait. Xx 
bild från ett av våran äventyr, här på en galet läskig bro över en flod/or something/ hela skiten rörde sej dessutom när man gick, äh vem försöker jag lura, jag tyckte det var galet kul! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0