No subject

Jag sitter nu på uteterrassen här på hotellet och tänker, är ensam då resten är uppe på sitt rum och skulle komma ner senare, nu har det gått en halvtimme haha. Jag ska snart dra mej till 7eleven och köpa med mej något upp till rummet och avsluta kvällen där med någon film. Just nu är det bara så skönt att sitta, få frisk luft, och tänka. Fick nyss ett meddelande av mamma och blev helt varm i hjärtat, hon vet alltid hur hon ska säga för att få saker att bli bra, det är en speciell egenskap hon har! <3 i det här fallet berättade jag några saker om hur det är här, och ja, jag har det bra. Men som ni kanske märkt så är jag mycket för mej själv, vilket inte är mej emot då jag bara tycker det är skönt att va ensam, men jag är 15 år, och jag har tvingats att va vuxen här, betala för mej själv, gå för mej själv, bo nästan själv osv. Osv. och ärligt talat, ska det bli skönt att komma hem till mamma och va barn igen. Idag var vi iallafall iväg på något köpcentrum, och jag passade på att köpa 2 converse och 2 mobilskal, skulle igentligen inte köpa fler men hittade ett jättefint och sen st billigt mindre fint, men som passar bra i stallet. Har lite pengar kvar som ska gå till manikyr, plånbok, eller något annat. Kläder känner jag att jag kan köpa billigt på h&m, och har inte riktigt hittat något jag fastnat för hittills, men om jag hittar något snyggt är det klart jag köper det. Så ja, jag har cirka 2500 bath som får gå till vad jag hittar.

Nu ska jag tänka lite mer, sen dra iväg och handla något och sen koppla av. Klockan är 10 över 8 här och jag är både trött och hungrig, aja höres! Xx Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0