Musik, bästa som finns

Sitter fast i soffan idag igen, denna gången med musik i hörlurarna på högsta volym och smsar med Tess och andra helt random, härligt! Ibland undrar man verkligen hur visa människor igentlien existerar...

Idag var det sinnes sjukt kallt och jag som inte kollat ut innan jag gick till skolan frös ju något.. Tur så satte jag på mig halsduk och vantar då det var kallt men på fötterna satt fortfarande min älskade converse, kallt! Flera cm snö la på vägarna, jag som hade hoppats på att våren skulle komma tidigt!..

Duschade min äskade Sigge innan, han hatar verkligen att bli duschad men så fort man är klar är han överlycklig och rullar sig hela tiden och är allmänt fjantig..

Älskar de första veckorna, knappt läxor och man hinner allt på lektionerna och är fri resten av dagen, love it!
Fick idag inloggningsuppgifter så vi kan söka till gymnasiet, ångest på hög nivå
! Exakt en månad kvar sen ska detta vara bestämt..


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0