min mamma.

nu när jag är så långt hemifrån, under så pass lång tid, så håller jag såklart kontakt med mamma var/varannan dag genom facebook eller skype, tacka gud för det. även när hon är tusentals mil ifrån mej, så vet hon exakt hur hon ska göra för att jag ska känna mej lika säker och älskad som när jag var liten och låg i hennes famn, och ingen kunde skada mej. hon är den enda personen som alltid har, och förhoppningsvis alltid kommer att stå bredvid mej, hålla min hand och kriga med mej, min älskade mamma. att vakna till det här meddelandet på facebook gjorde verkligen min dag ljusare, och fick mej även att inse hur mycket jag saknar henne. finns inget bättre än att överraskas av ett meddelande av henne, som alltid innehåller så mycket kärlek och underbara ord.♥ 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0