just another late night.

okej, så två saker är nog rätt tydliga, jag har ingen häst för tillfället, och jag är inte i sverige. okej det blir tre, för att jag är i thailand är också old news. men vad händer här på andra sidan jordklotet? inte mycket just nu faktiskt. Jag sitter med täcket upp till halsen, hörlurar långt instoppade i öronen med skön musik, och kikar in olika bloggar och läser allt jag missat. klockan är kvart över 12 här och det nalkas läggdags strax, "tidig" morgon imorgon tydligen. jag befinner mej nu åter igen i pak chong, aka lekkys hemstad och hit kom vi igårkväll, det bästa med att vara här är att peet drar iväg och sover hos sin farmor lite då och då, och det betyder att jag får hotellrummet för mej själv. best. fucking. shit. ever. vi ska vara här till lördag, sen drar vi iväg till sista stoppet, bangkok. om cirkus en och en halv vecka sitter jag på flyget tillbaka till sverige, och jag längtar lite faktiskt. såklart vill jag inte lämna värmen, solen eller shoppingen, men let's face the fact, pengarna börjar ta slut, sällskapet börjar bli störigt och saknaden för min kära moder och vänner är för stor. och ja såklart, så har vi ju betalat resan hem också, can't forget that one. 

och jadå, jag har det bra och yadayada, men det är väll klart att jag blir fett känslosam emellanåt och bara vill hem, för det första så lämnade jag sverige med en drös olösta problem i bagaget som inte riktigt vill lämna mej, och tillsammans med en familj som inte är min familj, pappa är ju pappa, men han har också hittat en ny familj. jag känner mej bara så jäkla utanför och ensam emellanåt, ensam fast jag är omringad av fullt med människor, så ja jag har det bra, men det är klart att det blir lite för mycket i vissa sammanhang och då hamnar jag någonstans som t.ex instagram eller någon av bloggarna, och spyr ut mina känslor. och nu blev klockan ännu mer, och det blev ännu mer dags för läggdags, gosh. well, när jag väl är igång så bjuder på en bild av mej haha. 
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0