In school!

Hola amigos,
Jag sitter just nu i skolan och är typ död, har knappt sovit något inatt och huvudvärken från helgen sitter fortfarande i, har dessutom knappt någon energi, möjligtvis för att jag knappt sovit någonting. Jag är bara så arg osv. Just nu, och därför har jag ibte uppdaterat här. Det är några bra saker som händer just nu, men jag kan bara inte släppa all ilska jag känner.. Men jag kommer klara mig igenom detta, precis som jag alltid gör, det får väll bara ta sin lilla tid. Försöker dessutom att se fram emot de saker som faktiskt är bra och låta mig själv att drömma lite, men jag är en sån person som glömmer allt positivt och bara fokuserar på det negativa, och gräver ner mig ännu mer. Iallafall, uppdateringen kommer bli bättre, jag har bara inte varit på topp. Och häst i någon form kommer ni få läsa om här senare, jag har många bra projekt på G!
Nu börjar jag, så vi hörs! Xx / Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0