In Bangkok

Hej vänner.
Jag sitter nu nerbäddad i sängen och vilar lite, är otroligt trött och njuter av tystnaden och ensamheten. Eftersom att resten av "familjen" är iväg och shoppar och jag inte fick följa med, så har jag haft en dag med lite kvalitetstid för mej själv. Började dagen med en gemensam brunch på något engelskt ställe, otroligt gott! Sen delade vi på oss och jag fick manikyr och pedikyr, och begav mej sedan ut på äventyr i Bangkok, ja, ensam. Visst det kanske ibte är det bästa, men här är rätt lugnt och dessutom är jag en väldigt vuxen 15 åring. Hittade lite smink och 4 prydnadssaker, så jag är nöjd. Orkade inte gå så länge då det är riktigt varmt ute, så efter 3 timmar drog jag hem och rakade ben osv. skrubbade ansiktet med face scrub och tog en långdusch. Så nu är jag super fräsch! Har även pakat och organiserat så jag slipper så mycket imorgon, och påtal om inorgon, imorgon ska jag ut och leta efter kläder, och om jag ibte hittar några stycken, så får det väll bli lite fler mobilskal, har ca 1300 bath kvar nämligen. Ska vila nu i någon timme och sedan bege mej ut igen, förhoppningsvis med sällskap den här gången. Idag har varit en bra dag, inte var dag man blir släppt i Bangkok ensam och dessutom får ett hotellrum alldeles för sej själv. Höres sen, Xx


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0