Home sweet home

Hej vänner.
Nu sitter jag äntligen i mitt egna rum, som dessutom är större än tidigare och helrenoverat, Claes har målat och gjort grovjobbet och mamma har fixat detaljerna och inredningen. Är sjukt nöjd och det är så jäkla fint! Sitter nu och kollar på tv och ska strax krypa ner under täcket och sova, ska bli så skönt att sova i min egna säng igen. "Home is Where the heart is" och mitt hjärta är här, på landet, tillsammans med min familj och våra djur.

Dagen började väldigt segt, packade och gick ut och gick i kylan och njöt av att vara back in e-town, sedan skjutsade pappa hem mej och jag började packa upp och sortera och slå in presenter, sedan kom min kära moder hem och senare även Claes, och vi har pratat, ätit och skrattat. De är familj. Och jag har saknat dem så otroligt. Min dator har dock kraschat och är jättekonstig, så nu är det uppdatering från mobilen, får hoppas att Joel kan fixa den åt mej imorgon! Ska bara borsta tänderna nu och sen sova, är sjukt trött, en hel del känslor kom upp nu när jag kom hem, skriver om det när jag fått igång någon dator, lär bli ett långt inlägg, och mer än mina tummar klarar av. Hörs imorgon, Xx Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0