Hej bloggen!

För en gång skull så var denna måndagen helt okej, förutom hemkunskapen, såg världens drygaste film. Kändes som om den aldrig skulle ta slut och det säger väl det mesta?

Här hemma har det gått segt, har inte haft något alls kul att göra.. Tanken var att ge mig ut och fota då vädret var perfekt, blå himmel, sol och glittrande snö men eftersom det fortfarande blir mörkt vid 4-tiden så kändes det inte så lönt. Så istället började jag torka av hyllor och annat dammigt i rummet mitt och slänga ut kläderna för att sedan vika om dom.. Japp när jag ha tråkigt så städar jag, även om det redan är städat och om kläderna redan ligger bra så viker jag om allt bara för att ha något att göra och för att resultatet blir ju ändå bra ;)
Och fryser gör jag, iskall över hela kroppen, tur har jag ballerina kex och knapra på!

Tänkte leta efter nya härliga låtar att lyssna på, gillar väldigt mycket så det är bara att kommentera dina favorit låtar!




Dagens outfit;
Svart stickad tröja - cubus
Blåa jeans - h&m


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0