Godmorgon!

Igår blev det en riktigt härlig kväll med många skratt. Träffade då tjej kompisen vid halv tre, tog det lungt runt i stan och lite sånt sen drog vi hem till henne. Där blev det inte mycket gjort, åt och fixade oss för att sedan köra moppe till en kompis. Blåste rätt så ordentligt ute men vi klarade oss galant. Hemma hos henne blev det yttligare mycket snack, bakade underbar kladdkaka och spelade något konstigt spel som var väldigt kul. Kom även dit en kille under kvällen, härlig typ. Han frågade om jag kom från Småland? Haha herregud...
Vid elva tiden stack vi hem så var hemma vid halv tolv och somnade vid tre tiden. Och jag är naturligtvis redan vaken, så typiskt mig... Tänkte väcka henne snart så snäll som jag är men jag klarar inte av att sova bort hela dagen.

Vi hörs sen!


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0