Fyllot, fast nej!

Är det inte kul hur så mycket kan förändras under så kort tid? Efter jag postat förra inlägget så kom la familia ner, vi tog en läsk på hotellet och begav oss ut, fick fotmassage och sedan vidare till en klubb och vi drack lite, breezer för min del och öl för resten haha. Sedan stack vi inom 7eleven på hemvägen och jag köpte korv med bröd, skitgott eftersom jag var vrålhungrig, dock kände jag mej som värsta fyllot som gick och vinglade fram(ojämna gator) och vräkte i mej en korv med bröd, utanför massa klubbar haha!
Nu blir det dusch och sedan mobilnördandes och gossip girl tittande, höres! Xx Tess -random pic

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/3575992/images/2013/pic_50eaf41cddf2b342d8b34a9a.jpg" class="image">


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0