Bättre och bättre

Febern har gått ner så nu mår jag bättre, har haft tillräckligt med ork i kroppen för att städa lite och gå ut med Sigge. Dock retas hostan och förkylningen med att hänga kvar. Jag ska nog till skolan imorgon, blir så rastlös och kan inte undvika och tänka på hur mycket jag missat, tur så är det bara två dagar om jag går imorgon men får se hur jag känner mig först.
Nerbäddad under filt ligger jag nu med mamma och Sigge framför teven. Lite senare går jag ut med Sigge igen, bara för att få ännu mera luft. Hela jag känns helt off och kroppen värker så jag behöver frisk luft för att vakna till. Man blir ju så seg efter en hel dag inomhus utan att göra något, inte sant?


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0