2013

 
Nu är det ett helt nytt år, nya tag och nya krafter!

Jag har aldrig gjort några nyårslöften och kommer nog inte göra det detta året heller. Är sämst på att hålla sådana saker då det fungererar i kanske en månad, om ens det... Så det är inte lönt överhuvudtaget. Självklart har jag små mål men det kommer jag inte skriva ut förrens jag vet att det kommer fungera.

Kan skriva ut ett som jag ska göra allt för att klara av.
- uppdatera mycket bättre, minst 2 inlägg varje dag, Skriva roligare och mer intressanta inlägg, ger det hela mer tid.

Jag hoppas ni kommer få ett toppen år!
Ha det bra sålänge så hörs vi någon gång imorgon, ni kommer säkert också sova bort halva dagen så jag lär inte vara ensam.



                                                               
 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0