trött tjej.se

Hej vänner!
Jag är  helt slut i huvudet pga alldeles för lite sömn inatt, och en rätt jobbig dag i skolan, antagligen för att jag inte känt mig på topp. Gick runt och längtade tills skoldagen skulle gå över, och såklart gick den sjukt långsamt då med. Längtar sinnessjukt till på fredag, första dagen på sportlovet, och en vecka att ladda upp sej på och bara ha kul. Har precis suttit och gjort absolut ingenting och tagit lite fika, vart ute i stallet direkt när jag kom hem och fixade, nu ska jag försöka sätta på hjärnan och göra lite matte, vi har tydligen prov på torsdag. Sen blir det absolut ingenting förutom att göra just, ingenting. Ska ut en vända till stallet senare och släppa in hästarna, men annars blir det väll mys framför film.

btw, varför är det så att sista veckan innan lov, alltid ska gå så jävla långsamt? och allt ska typ hända. kan kanske vara för att jag ser fram emot olika saker så sjukt mycket, och därför längtar ihjäl mig lite också, haha! men imorgon har vi e-val och jag ska ha film/foto. lär bli spännande! sen är det bara 2 "normala" dagar kvar, så det är ju härligt. Hörs sen!

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0