tess inlägg

Tänkte mest kika in här och skriva av mej lite, dock ska jag tänka noggrant på vad jag skriver den här gången, då det alltid finns någon som ska ta allt helt fel och gå och tjalla runt. Men jag är fett förvirrad angående en sak, och man kan väll säga att jag har två val, som jag verkligen inte har någon som helst aning om vad jag ska välja. Antingen kan jag vända upp och ner på hela mitt liv och köra helt annan riktning, eller så fortsätter jag där jag har jobbat mig fram genom några år nu. Ikväll ska jag tänka på detta, verkligen tänka. En och en annan tår rinner, men det är dags att få ett slut på det här nu, och sluta skjuta upp det som jag alltid gör. Jag har bara blivit så trött på allt. uttråkad kan man väll också säga. jag behöver förändring, jag behöver förnyelse, jag är trött på allt det gamla. 
återkommer med hur/var/när osv. en annan dag, nu skruvar jag upp musiken lite och drunknar lite smått. försvinner från omvärlden en liten stund. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0