Lugnet efter bomben?..

Med tårar som rinner längst med min kind så bytar jag nu blogg och skriver lite här med. Jag släppte nyss en stor bomb på min egna blogg, och efter att ha suttit och skrivit och bölat i en halvtimme, så är nu mitt ordbajs publicerat. Jag har under lång tid haft något som bekymrar mig, min pappa. Jag har inte lust att skriva ytterligare ett långt inlägg, även om jag lätt klarat det. Utan istället så tänkte jag bara kika in här, skriva att jag kommer tillbringa kvällen med ben & Jerry, cola, pringles och någon bra film. Jag behöver bara inte tänka på något allt efter att ha lättat hjärtat på lite information. Jag kommet höra av mig imorgon, jag tror det här var lite vad jag behövde. Att lätta hjärtat och skriva av mej, utan någon gräns på ord, att bara kunna gå lös och låta fingrarna spela på tangentbordet.

Istället gör jag såhär, vill ni läsa om mitt ordbajs om min pappa, vår relation och om saker som är väldigt hårda för mig, om ni vill ta en titt bakom den glada ytan, så kika in på min egna blogg, www.thereselarsson.tk , och läs där. Hur länge inlägget stannar uppe vet jag inte, detta är något jobbigt för mig. Om
ni är intresserade eller bara allmänt nyfikna, så check it out. Jag ska iallafall krypa ner under filten nu och andas ut, skönt med ensamtid även om det gäller att drunkna i ens egna tankar. Anyway, hörs imorgon. Big love / Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0