Leave me alone

Jag skulle uppskatta som fan om alla bara kunde låta mig va, sluta härma mig, sluta lägga sig i mitt liv och låta mig göra mina egna val! Jag är 15, snart 16 år gammal och yes, jag är fett förvirrad. Vilka är ens vänner? Vilken väg ska man gå? Vad ska man göra med sitt liv? Jag har tvingats vara vuxen så himla länge nu, men jag är trött på det. Jag vill kunna göra misstag utan att alla fuckar ur. T.ex mitt och tarzans "förhållande"(eller vad fan man skriver) det är ju något jag ansvarar för, och jag skulle verkligen uppskatta om alla bara skiter i att lägga sig i. Ja, innan red jag han nästintill varje dag, ja, sen sa jag att jag skulle sluta, ja, sen började jag igen och återigen ja, jag är där knappt längre.

Jag har betalat 100 kr för att rida han en gång i veckan i februari månad, och jag har fått jäkligt många förhinder som har hindrat mej från att åka dit. Men come on, ta var dag som den kommer. Jag kan inte säga hur jag ska göra i mars månad? Om jag ska sluta eller inte, eller något shit. Just ikväll är jag bara trött på allt. Om jag slutar rida Tarzan så är det väll enbart mitt problem? Enbart jag som borde bry mej? Precis. Om jag ska vara 100 % ärlig så ikväll känner jag inte ens för att rida överhuvudtaget.

Och ja, jag är fett pissed off och nu går det ut över det här. Fuck. / t


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0