Hej bloggen

Och alla läsare!

Har så mycket jag skulle vilja skriva om, behöver verkligen skriva av mig men känner att det är för känsliga saker att skriva ut här, en stor del är därför jag inte varit här inne på ett tag. Gått helt i min egna värld med huvudet full proppat med tankar och glömt omvärlden lite men sån är jag. Är en riktig funderar människa, kan vara lite jobbigt ibland så jag stänger ute alla andra, hör inte av mig till någon så har hänt att människor blir sura. Men vad ska jag göra? Sådan är jag och jag gillar inte människor mindre för att jag inte hör av mig utan det finna de dagarna då jag helst är ensam. Framför allt idag har varit en typiskt "ensam-dag"

Ändå tvingade mamma med mig ut och fikade i trollsjön med Sigge, hade kameran med så knäppte några bilder som läggs upp så fort jag kan. Hade väldigt mysigt trotts kylan. Resten av dagen har inget hänt.
Ikväll ska vi ha en mysdag med familjen, hyra någon film, kränga godis och bara mysa.

Hoppas ni har haft en härlig lördag och att den fortsätter vara det! :)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0