Godnatt bloggen

Kryper snart ner under täcket med blött hår.. Gillar inte att ha blött hår och jag orkade inte föna det så jag har bara mig själv att skylla.
Efter en lång dag hemma har jag bestämt mig för att gå till skolan imorgon men Mamma är inte med på noterna. Hostar som en idiot, blir nästan så jag spyr ibland men vadå jag bara hostar? Sålänge jag inte har feber så klarar jag det. Fast jag får se, kanske lyckas mamma övertala mig ändå.

Varenda gång jag ser bilder med texter, ni vet sådana som alla lägger ut ( kommer längre ner ) är det alltid någon som träffar rakt där den antagligen är skapat för, sammanfattat hela min stund för ögonblicket eller så känner jag bara igen mig oerhört mycket. Självklart finns det också dom texterna som bara finns där och det finns dom som ger en mening med det hela. Varenda gång jag ser någon som får mig att tänka, kan vara om den är riktigt klockren och första tanken som kommer upp är, "så sann" sparar jag..



Denna tillexempel, är Såå sann! :)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0