Gina Tricot - Grand prix kollektion

Gillas skarpt skulle  faktiskt kunna lägga vantarna på något av plaggen själv. Föll direkt för den svarta västen, enkel men ändå till-piffad med guldiga detaljer. Sen till våren med en tight tunn långarmad tröja och  västen över, Grymt snyggt!

Jackan gillade jag också. Men finns detajler jag stör mig på, armarna är väldigt breda längst ner vilket gör att jag inte skulle kunna köpa den. Annars skulle den vara en favorit, gillar färger ljusa färger som vit, beige och rosa.

Vad tycker du? Har Gina lyckats denna gången?





 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Håller verkligen med dig där om den svarta västen. Sjukt snygg. Och precis som du sa, den vita jackan skulle jag lätt köpt om den skulle vart lite "tajtare" nertill på ärmarna. Så håller med dig helt, haha.. :)

2013-02-13 @ 02:18:17
URL: http://www.linneaisabelle.blogg.se


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0