Fuck it

Aloha amigos.
Jag hade stora planer för den här helgen, jag skulle longera Lotta, gått till skogen med henne och fotat. Och göra läxa och städa rummet, men det var mindre roligt. Dock så har jag haft sån jävla mensvärk hela helgen, which has kinda ruined everything. Så istället har jag befunnit mig framför tv:n och tyckt synd om mig i massor, men idag får jag endån ta tag i saker och ting. Ska knapra några Ipren och sedan städa rummet, och sen så ska jag gå i skogen med min syster och några dogs, tror kameran åker med så det blir lite nya bilder! Sen ska jag göra läxa och longera Lotta, och fråga ifall någon vill fota/filma :) så det kommer nytt material senare!

Dessutom så är jag rätt uppvilad nu efter en liten omedveten bloggpaus. Det kommer många saker och gör att allt blir fuckat, och sen kommer där bra saker som gör att man blir så fucking lycklig. Oavsett vilket, så är det bäst att inte skriva för mycket då. Nu ska jag fokusera på de bra sakerna iallafall! Bjussar på bilder från lucia / Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0