Everything has a reason

Nerbäddad ligger jag i sängen och smsar, spelar och lyssnar på musik. Imorgon är det elevens val. Blir bild/pussel för min del så hoppas på en kul dag. Om jag kommer till skolan, mår som sagt inte någon höjdare och mamma tycker jag ska vara hemma annars blir Det bara värre. Jag vill inte vara hemma, hatar och bara ligga och inte gör någonting alls om dagarna och vill inte vara hemma nu sista veckan innan ett efterlängtat lov kommer. Får se hur natten blir, har redan sovit två timmar sedan jag kom hem och jag är aldrig någon som kan sova på dagen..

Snart är det alla hjärtans dag, blir väl ensam detta året också.. Stackars mig :( haha nej nu ska vi inte deppa över det, han kommer när han kommer.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0