El futuro

Hej vänner.
Jag och Hanna diskuterade bloggen lite via sms för någon dag sedan och kom fram till ett och annat. Självklart vill vi ju komma någonvart istället för att stå och trampa på samma ställe som vi gjort nu i ett halvår. Dock så började vi ju verkligen hur bra som helst med ett gemensamt ställe där vi red, och underbara hästar. Nu har ju detta ändrats lite och vi båda har gått på skilda håll. Hanna har bennies och jag rider Tarzan en gång i veckan och väntar på att annat ska hända. Men tillbaka till det jag började med, vi ska börja med att fota bilder till en ny bloggdesign, men för att det ska ske så måste vi ju båda helst ha varsin häst, men efter det så kan uppdateri gen bli snäppet bättre, och då även finnas mera häst i bloggen. Vi ska rensa onödigt innehåll och börja satsa. Fler filmer, mer inspo, och mer glöd haha!

Men, allt tar ju sin tid. Men för att prata för mej själv, så letar jag efter en häst jag kan utvecklas med och komma någonvart med, komma vidare i min ridning och samtidigt få en vän för livet. Jag har lite olika saker på G, så det är helt enkelt bara till att vänta och se vart det leder till. Dessutom har jag bestämt mig för att lägga ner tid på Lotta. Runder i skogen, longering och även börja träna tricks. Jag vill kunna få henne att buga osv. och detta kommer nog vara något som passar henne perfekt då hon är väldigt lättlärd och följer gärna efter en när hon litar på en.

När jag får extra tid över ska jag sortera bland kategorierna och ta bort Peggy och Tarzan och lägga dit Lotta. Peggy o h Tarzan ska istället få en gemensam kategori.


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0