Död

Jag vet inte vad jag ska skriva här, men jag känner att jag på något vis måste visa att jag lever, och dela med mig lite av mitt liv haha.
Igår så skulle jag igentligen ha en hemma dag och åka iväg och rida tarre, och idag skulle jag iväg på en sak, men då min stackars mamma sträckt en nerv i nacken och har ont så blev det ändrat. Drog istället iväg med några vänner igår och hade sjukt kul, kom hem idag vid 2 och var helt död typ, men trots det så mockade jag hela stallet och blev lite mer död. Nu ligger jag nerbäddad i soffan, nyduschad o fräsch, och har inga planer på att lyfta röven härifrån.
Hoppas ni haft det riktigt nice osv. För det har verkligen jag! Hörs sen, Xx Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0