Alla hjärtans dag

Har inte direkt varit någon speciell kärleksfull dag för mig men lika glad är jag för det. I skolan hände inget speciellt, tre timmars rast, hann vi med vilket gjorde min dag! 

Imorse sökte jag in till gymnasiet, är så skönt att det äntligen är över. Detta är något av det värsta jag varit med om, haft sån press på mig själv och gått och oroat mig hur länge som helst över detta. Så nu känns kroppen lugn igen och jag kan äntligen slappna av. Även fast jag inte är 100 % säker på mina val så kan jag andas ut då jag kan ändra mig sen i april.

Idag var tanken att dra upp till Bensan eftersom jag inte fick åka hem till Tess men jag får inte åka till stallet heller pågrund av min hosta, Så jag kommer sitta hemma och bara ta det lungt, ladda upp med ryckande te med lite honung i ( hört att honung ska hjälpa mot halsen så det håller jag tummarna för ) blir också någon härlig film inför lovet. Nej  det känns som om det kommer bli en mysig kväll ändå.

Hoppas ni haft en fin hjärtans dag med era kära!




Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0