-

Kom på nyss att det var ett tag sedan jag kikade in här, det har kommit så mycket mellan. Det är väldigt mycket blandade känslor och tankar jag har nu och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Men jag är lycklig endån, trots att det mesta är lite upp & ner så känner jag mig sjukt glad och försöker göra det bästa av situationen. Ibland gäller det att liksom, sluta haka upp sej på alla problem och istället försöka blicka framåt.

Är hos pappa nu, inte direkt favoritplatsen men just nu får det fungera. Fast jag befinner mej dock mest ute eller inne på rummet så umgänget slipper jag. Dock glömde jag min dator hemma hos mamma.. :( ska ta det lugnt lite nu och sen ut och rensa tankarna lite. / Tess


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0