yours truly

hej kamrater, tess här. jepp, det var ett tag sen, men jag lever. har bara haft den roligaste veckan i mitt liv typ. eller roligast och roligast, gosigast är väll nog det ordet jag söker. spenderat i stort sett hela lovet med antingen nelly eller erik, festat, sovit hos johanna, sovit hos hanna, färgat håret, skapat galna minnen och bara haft det hur bra som helst. har dock inte sovit ensam eller varit hemma på cirka 1 ½ vecka, så det känns mycket konstigt att ligga i min egna säng ensam nu.. dock luktar mina kuddar epa så jag har en liten bit av erik med mig hem haha. (låter riktigt desperat.. haha) 

för att dela med mej lite av det så kan jag säga som så att det finns inget bättre än när jag och nelly tränger in oss i eriks epa, dunkar musik och sitter och skriker med, medan erik kör på eriks vis haha! eller när vi är ute på äventyr på kvällarna och min moppe sviker oss, när vi red 2 på tarre och flippade, eller när jag var lite fööör onykter i lördags och ringde erik och planerade att vi skulle gifta oss och robin skulle vara präst, och att månen var en ost och mycket mycket mer. och idag har jag tillbringat hela dagen med erik, och han skjutsa hem mej nu ikväll, gullig som han är. är så jäkla lycklig nu när jag ligger här i min säng haha, trots att min pappa i stort sett hatar mej, och de andra idioterna där hemma också, och att allting inte är helt perfekt. Men endån är jag lycklig. nu är det bra. ♥ 
Ska sova nu, är jätte trött och måste få tillbaka rutinerna nu när det är skola igen, hörs imorgon eller något. puss & godnatt. / yours truly, 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0