therese is here

Tjena folks! 
Jag kom hem för cirka en halvtimme sedan och har precis krypit ner under täcket, nyduschad och med ostmacka och mjölk bredvid. Försöker få upp värmen efter att ha kört moppe hem i detta kalla vädret. brrr! men har haft en riktigt härlig dag och kväll, så det kvittar liksom. Efter jag slutat idag så kom rasse och robin och hämtade mej i rasses epa haha, jag satt i mitten och typ drog robin i tröjan i svängarna haha, men det var gosigt! de skjutsade hem mej till nelly, och så chillade vi litegrann där, och sen så körde vi moppe till hennes häst och var där, rasse och robin kom dit där lite senare och följde med ut på en runda. sen körde vi hem till nelly och jag hämtade bettan, och följde sedan med rasse och robin hem till erik, vart där i någon timme och sedan vid 9 körde vi och tankade, och sedan körde jag hem. Blev lite sent hem och lite stress, men whataheck, yolo. Skulle igentligen hämtat mina sporrar idag, men det får kvitta.

Vill även bara skriva att det känns inte lika kul att blogga här längre, jag menar, ALLT har verkligen förändrats, inget är sej likt, mitt liv har förändrats och likaså mina intressen. Jag är sjukt lycklig och vill njuta av varje sekund av mitt liv, tillsammans med underbara människor. Alla de människor som inte klarar av det, kan helt enkelt dra. Jag ska börja rida mer, särskilt nu när det är bra väder, jag har nya planer och lite sånt, men just nu känns det som att jag bara kopierar inlägg från min egna blogg. Ska tänka mer på detta såklart, men oavsett om jag fortsätter så kommer det inte bli samma som förr. 

Liksom jag menar, riktigt många saker har hänt i mitt liv, jääävligt många dåliga och många bra, det har verkligen varit en berg och dalbana på sistone, och ja, vissa har är helt enkelt inte klarat av farten och lämnat mej på vägen. 

Nu ska jag avsluta med film, smsande och mys. Hörs imorgon, eller någon annan dag. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0