She's not me

 
Hallå!
Denna tisdagen var bra trotts mina påsar under ögonen pågrund av gårdagens sömnlösa natt och gud vet hur många gånger jag gäspat.. haha längesedan jag var såhär död. I skolan hände väl inget speciellt, efter bara en timmes närvaro var lovet som bortblåst. Så är det varje gång, det går så otroligt fort tills man är på banan igen.

Efter skolan drog jag till Coop som sällskap till Tess innan vi skildes åt. Köpte lite drickyoggi, choklad och Loka. Denna eftermiddag kommer tillbringas med datorn och börja kolla på säsong 4 i The vampire diariers.  Kom på att jag nyss glömt fota mina nya saker i rummet, kommer jag lovar ;)

Inget mer och skriva just nu så här kommer en grymt bra låt - Zara Larsson, She's not me







Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0