Obekväm natt

 
Vilket underbart väder det har varit idag! Eller vad säger ni vänner? Vårkänslorna kryper fram så nu hoppas jag på att det kommer stanna.
Natten till idag har varit både plus och minus. Igår åkte jag till några kompisar, blev grillning, singstar, film, körde moppe och vi var också ute i skogen mitt i natten då killarna skulle få för sig att kolla efter vildsvin.. Ficklampan på mobilen kom till väl användning, lite läskigt var det allt..
Natten spenderades trängandes på luftmaddrasser utan luft, till kudde blev min väska, tunna filtar till täcke och inte nog med det så låg vi ute i ett uterum, ni kan tänka er så kallt där blev med nästan -10 grader utomhus..Ja herregud nu när jag skriver det förstår jag varför jag inte kunde sova överhuvudtaget. Vid sex på morgonen fick jag nog av att ligga och skaka av kyla så la jag mig istället framför ett ''element'' på golvet. Där kunde jag sova i två timmar sen var det dags och gå upp. Så nu har jag vackra röda märken på låren pågrund att värmen från ''elementet'' som var liite för varmt och jag låg för nära men strunt samma. Jag fick sova två timmar, bättre än inget alls. Min kropp och jag har inte varit så bra vänner  men jag är vaken fortfarande men inga planer på länge till.
Nej sånt hör till sådana kvällar, inte ska man sova hela natten när man kan vara uppe och hitta på annat? Tror aldrig jag sovit skönt en ända gång på någon sådan här kväll haha... Kul hade ja och det är det bästa och jag hoppas ni har haft det med! Nu ska jag fixa lite småsaker till imorgon, lägga fram kläder, nycklar och sånt så jag inte springer i panik innan skolan börjar. Med detta kickar vi igång resten av denna termin!


Nu vill jag verkligen ha sommar, antar att jag inte är ensam?!
Jag småpratar med shettisen Pinocchio.



Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0