Min helg

I fredags var jag i skolan som vanligt, efter var jag med min vän Julia. Blev någon timme hemma hos mig och på kvällen körde vi till henne. Tanken var att vi skulle ha en kortkväll med andra vänner men vi var alldeles för trötta. Istället poppade vi popcorn och mös framför en film.
På lördagen hände de grejer! Blev en promenad med Julias getter i skogen och vi svingade oss i en lian.. Haha. Jag var långt ifrån lika smidig utan åkte rakt ner i lera men det var väldigt kul och släppa loss lite, inget man brukar göra precis nuför tiden. Kom hem på förmiddagen, åkte iväg lika snabbt som jag kom hem till flyinge. Min pappa skulle vara parkeringsvakt så jag hjälpte till, trodde det skulle vara långtråkigt men det var kul! Blev även en runda på stuteriet, älskar att gå runt i andra stall och att kolla på när duktiga ryttare rider, väldigt inspirerande.
Idag har varit en seg dag, hjälpt mamma på en aktion hela dagen.. Ikväll blir det bara att ta det lungt, jag kommer förmodligen somna tidigt..

Hoppas ni haft en bra helg, det har jag! /Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0