maybe?..

ibland kan jag inte annat än att skratta åt mej själv. inatt var första natten på ett tag som jag sov ensam, och vad tror ni inte händer då? jo jag trillar ner på golvet och sedan vaknar jag upp halv 8 imorse av att va halvvägs nere igen. skolan idag gick rätt segt, sen drog jag till coop och därefter till ekenäs för att åka epa i typ 10 m till nelly, hämtade bettan och körde hem. Har sedan dess spenderat timmar med dunkandes musik uppe på rummet med låst dörr, oerhört skönt. nu har jag precis käkat och fått reda på lite good news! är 50 % chans att jag drar till göteborg horse show i slutet av månaden, och 50 % chans att jag har ett nytt ställe att rida på. för ett tag sedan innan jag tog min paus, så hörde mamma av sej till några som har stall, ridhus, tävlingshästar osv. ca 5 minuter med bil härifrån, och de har en häst jag ska åka och provrida för att se om vi matchar ihop. ska tydligen va en häst med mycket motor osv. men det ska bli sjukt kul iaf, hoppas att det blir så att vi klaffar osv. och isåfall blir det fullt ös igen. med det menar jag, full satsning och inte bara rida i skogen och mysa haha! tror vi åker dit någon gång nästa vecka, but i'll keep you updated. 

påtal om hästar och sånt, vet att det varit väldigt up n down och sånt från min sida, från det ena till det andra osv. osv. men jag har som sagt haft en liten paus, men nu är jag redo att börja lite smått. var hos tarre i onsdags och red långrunda med nelly med som fotograf, och tarre var så duktig! har massvis av bilder men nelly ska redigera å sånt, så jag får dem efter helgen. men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.. right? :) iallafall, ska dit någon dag i veckan också tror jag, får helt enkelt se. är endån svårt att matcha med skolan. är riktigt glad nu. kul med lite extra bra nyheter. Helt sinnessjukt taggad på att provrida den hästen, dessutom är det jättenära nelly så vi hade kunnat rida tillsammans. om inte det går? well, jag har tarrebarre. han är go han! men det hade varit härligt att kunna satsa mer :) 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0