Zzzz

Har nu äntligen lagt mig i sängen och ska sova, blev sent igår för min del så har varit trött idag med, igårkväll var jag riktigt trött, vid halv 12 ringer två kompisar mig, det enda jag kommer ihåg från det samtalet var att jag svarade på massa nofrågor och att min mobil dog och jag la mig i sängen för att sova... Jag verkligen hatar när det händer, har redan hänt en gång och då sa jag helt sjuka saker.. Så jag var lite nervös när jag gick till skolan för jag kom och tänka på " jag pratade ju med som igår" jag får inte heller på vad jag sa, dom hittar bara på så jag sa nog inte något knäppt denna gången, tur de!

Idag hade jag noprov, vi hade 2 prov att välja medan, ett svårare och ett lättare. Vi fick kolla på det svåra först om vi ville sen byta om man kände att det var för svårt. Herregud vilka frågor det var. Sinnes! Jag bytade direkt till det lätta, vissa frågor var väldigt lätta, tycker att det kunde vara något mellanting istället, för det var en gigantisk skillnad mellan proven.. Förhoppningsvis blir kg godkänd, just nu känns det som jag kommer bli mer än godkänd :)
En tjej i klassen, hon är jätte duktig i skolan och lägger ner flera timmar på skolarbetet hemma varje dag, hon valde ju såklart det svåra, hon satt med det i över 2 timmar ! :O det är sjukt om något, hon skrev också en hel del såklart!

Innan idag träffade jag min kusin som ska komma imorgon, hon skulle göra något på banken sen äta på frasses, jag följde med henne och åt jag med. Det är vad jag gjort i stort sett hela dagen, har även renskrivit min novell som äntligen är klar och plockar undan på rummet, ätit massor med kanelbulle hann jag med! Igentligen måste jag öva till matteprovet jag har imorgon men tar set imorgon bitti, känner att jag kan det rätt bra ändå så :)

Har fortfarande inte hittat något stall som behöver hjälp med sin häst, får fortsätta leta och hålla tummarna på det bästa !
/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0