Why do I care so much?

 
Sitter just nu och äter gulach-soppa, inte så super gott menmen. Imorgon ska jag passa mina ''småkusiner''. Tror vi ska åka och se Tingeling på bio, men det är inte helt bestämt ännu. Ska sova där till Söndag och sen hem och träffa Bennies, eftersom jag inte vet när jag ska dit så vet jag inte om jag hinner cykla till honom imorgon..

Nu är det äntligen höstlov, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Förmodligen blir det måånga timmar i stallet, träffa vänner och bara mysa och ladda inför veckorna innan julen, ja gud vad tiden gått snabbt... Efter lovet blir det prao på ridskolan med min fina vän, gissa om jag längtar!
Skulle igenteligen vatt hos henne idag men ja jag mår ju som jag mår just nu, tror även jag fått en inflamation i läppen.. Usch nej det är inte lätt!

Blir nog sittande här framför datan resten av denna kväll med mysik och godis.
Jajo jag vet, världens mest opassande rubrik.





                                                             

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0