världens bästa bästavän.

Kom nyss på att jag totalt glömt bort att berätta vad som hände i måndags.. jag och tarre begav oss för första gången ut på en långrunda till skärskogen, tillsammans med michelle och vera. Det vart ju inte den lugnaste och enklaste ritten jag varit med om, men det märks att tarzan litar på mej, och det är något vi ska jobba mer på. Klarade han förbi flertals kor på rundan, trots att han var nervös och flög åt sidorna, så gullig haha. Han vart väldigt pigg och lite ouppmärksam, men annars gick det som sagt toppen. Första gången han vart där dessutom, så det blev många flugor i en och samma smäll, men det gick som sagt toppen, och jag är så stolt över oss!

Nu har jag dock inte varit hos han på flertals dagar pga att i tisdags vart jag på anställningsintervju + cyklade och trillade så nu har jag problem att gå med mitt ben, pga sår på knät. Går alltså rundor med bandage och grejjer och det är ju då därför jag  inte varit där igår och idag. Klarar inte av att gå 2 km helt enkelt! Förhoppningsvis hinner/klarar jag av att dra dit imorgon, annars blir det en lång mysstund på lördag. saknar han så otroligt mycket!! Vet inte hur många gånger jag skrivit det, och jag vet inte hur många fler gånger jag kommer skriva det, men han är verkligen min skatt, det finaste jag har. och jag är så glad att jag har honom, det går inte att beskriva med ord liksom. Är så fruktansvärt lycklig, utan han skulle jag fan inte klarat mej. Det var han som hjälpte mej genom bamiras död tillexempel, då alla andra lämnade mej. Min fina älskling! ♥

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0