Upsidedown dag

Vaknade och var på super humör! Haha inte ofta jag är så glad, undrar vad jag drömde om igentligen... Skolan gick endå rätt så snabbt, Dock blev jag på dåligt humör där och ville bara hem, jag vet inte hur det kommer sig, men ja vissa dagar är man mer känslig än andra när saker händer som man i vanligt viss inte brukar bry sig om. Efter skolan åt jag mackor och sen far jag till stallet, där mötes jag återigen av en super lerig ponny! Han travade idag till mig när jag kom in i hagen och ropade på honom, åh vilken go pojke va?! :)
Idag gick jag med honom i paddocken, gjorde samma övningar med honom som igår. Hade även lagt fram två bommar som vi både skrittade och travade över. Det gillade han, flög över bommarna! :)
Imorgon drar jag dit igen, vad jag hittar på mer än ryktning vet jag inte ännu...

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0