Tillbaka i stallet

Och det känns riktigt skönt!
Cyklade dit vid 5 tiden, tar 5-10 minuter att cykla dit, fick börja med att hälsa på alla nya där var sen var det dags att hämta en häst och rykta. I den hagen går också kor som tur är Ska flyttas nästa vecka, dom är riktigt läskiga.. Gick en stor omväg för art hämta Oden, ni har sett en bild på honom innan, ardennern. Han är så himla mysig, stor och gosig! Efter det mockade jag hans box. Klappade alla hästarna i hagen också. Hittade de små minishettisarna, Molly och zacko, Såå söta :)
Såg dessutom lilla hingsten Bennies, ska kanske börja rida honom! Jag håller tummarna!

Nu ska jag hoppa in i dusch, ont i benen har jag också, jag är absolut inte van vid att cykla...

Bilderna kommer i nästa inlägg då de inte går i detta inlägget :)


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0