sjuk idag.

Har varit hemma från skolan idag pga hemsk migrän och halsont, efter att ha sovit större delen av dagen är jag nu på fötterna igen trots att jag fortfarande har lite ont. Har hunnit med lite läxa, men nu ska jag snart byta om och dra till stallet, brukar vanligtvis bara sova när jag är sjuk, särskilt när jag tror jag kommer vara hemma från skolan dagen därpå med, men jag har ingen aning om hur det känns imorgon, dessutom så är det bara skönt med lite frisk luft och mys med min fina polle. En liten uteritt står alltså på schemat idag, känner att jag absolut inte ska anstränga mig för mycket nu när jag redan är lite sjuk.

Det är även första dagen det här halvåret som jag är sjuk från skolan, har varit ledig av andra anldeningar tidigare som t.ex när bamira dog, men imorse kände jag att istället för att knapra ipren så behövde jag sova ut, mitt liv har gått i 180 nu på sistone och jag har fått väldigt lite sömn, och struntat i om jag blivit lite sjuk, och då har det blivit mer. Men idag har jag som sagt tagit det lugnt, ska promenera till stallet och sen hem igen, också får jag se hur jag gör imorgon, imorgonbitti istället. 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0