ridhus på G?

En sak jag kom att tänka på nu är att jag har cirkus 25% chans att ha fixat ett ridhus jag kan rida i, där hanna nu rider har dem ett nybyggt ridhus, och det hade ju varit absolut perfekt om jag hade kunnat låna det och rida där kanske 1-2 gånger nu i höst/vinter/vår, så att det blir några ordentliga pass med, också hade jag och hanna ju kunnat rida tillsammans! Jag hade kunnat betala en liten summa för var gång, men dock inte alldeles för mycket, och absolut helst gratis haha, fast det sista stryker vi nog. Men det hade varit underbart! Hanna sa att hon skulle höra med David som då äger stället, idag. så jag håller spänt tummar och tår över att det blir ett positivt svar.

samtidigt som jag hoppas att han kommer gå med på det, så förstår jag ju ifall han inte vill/eller vill ha mycket betalt, det är ju trots allt ett nybyggt ridhus. dessutom så är det inte allt för långt bort iheller. 

jag har snackat med gunilla också och hon ska hjälpa mig att testa lasta tarzan nu förhoppningsvis denna veckan, han har varit väldigt svårlastad innan, men sen så var där några och tränade mycket med det med honom, så ja, jag hoppas det går. jag har heller aldrig lastat en stor häst tidigare, så det är därför gunilla ska hjälpa mig.
/tess

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0