plugggg

Det är höstlov. "Är det inte då man ska spamma bloggen med inlägg för att man har just, lov. och därmed massvis av tid?" Det låter rätt logiskt. Men jag har inte höstlov, haha. Istället jobbar jag 8-15:00 varje dag, och efter det pluggar jag, därför har jag inte haft särskilt mycket tid åt, till mina bloggar. 

Jag jobbar på daglig verksamhet i en grupp som heter datagruppen, där hjälper jag och stödjer de olika människorna, skriver tillsammans med dem, pratar och följer med på olika saker de gör, riktigt roligt och inte så krävande jobb, och jag är supernöjd. Det är sånt jag älskar att göra, hjälpa och prata och träffa nya personer. Visst de här människorna har någon sorts sjukdom eller skada, men de är så mycket roligare än många människor som räknas in i gruppen "normala".(fel att sätta in i grupper, men jag vill vara tydlig.) och de uppskattar så mycket när man pratar eller hjälper dem. 

Efter jobbet har jag pluggat till mopedkortet, jag skriver upp imorgon så nu har jag dukat upp med en stycke ben & jerry glass, cola, övnings&lärningsböcker och datorn med massvis av bra musik & onlinetest på. Ikväll ska jag vara 100 % säker på åtminstone 90% av sakerna, för det är fan hemskt att kugga, och dessutom är det inte min stil. 
Hörs sen, prio 1 är plugga, har till och med hoppat över stallet för att kunna koncentrera mej mer.  / tess

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0