plugg!

Godmorgon!
Måste bara säga för det första, att gud vad jag älskar dagen då man ställer tillbaka klockorna, och alltså därmed får, en timme extra att sova. eller i mitt fall, en liten dröm-mig-bort-timme/funderings-timme. Sitter just nu på mitt golv och kollar på lejonkungen som går på disney channel, kollar runder på olika bloggar och ska nu börja plugga till mopedkortet, skriver upp på torsdag förmiddag nämligen.

Har varit rätt lugn gällande det här körkortet, och knappt pluggat hittils. Och fått reda på att nästan alla har kuggat, + en vän till mig sa att jag var tvungen att plugga ordentligt nu om jag skulle klara det, då andra som resonerat som mej, kuggat. Så nu jävlar i det kör jag, 3 timmars plugg idag. eller något, haha! /tess
härlig bild! 

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0