plugg till moppekortet!

Sitter just nu och pluggar lite inför mopedkortet, ska ju skriva upp nästa torsdag, alltså den 1/11. Och jag har inga som helst planer på att kugga, ska klara det på första! Därför krävs det ju att jag pluggar på, för nästan alla jag känner har fått skriva upp minst 2 ggr, hehe. Gjorde klart första testet nu precis, och fick 50/70 rätt, utan att ha pluggat tidigare, fett stolt. För att få godkänt så krävs ca 52 rätt eller någonting, så utan att ha pluggat så klarade jag ju nästan det! 

Nu ska jag göra om det 1 gång och se vad jag får, och sedan plugga lite för att sedan göra om det igen, är så glad! I söndags kväll fick jag lov att köra stugbyn runt, alltså på några grusvägar runt vårt hus, och det gick toppen! nu vill jag ha mitt körkort så jag kan köra till stallet, till vänner osv. / tess.

Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0