Ont i överallt

Sov länge idag, första gången jag vakande var halv 11, sov sedan vidare till halv 12. Gick upp och åt pannkakor med lillebror och bytade sedan om till ridkläder. Måns följde med idag och det fick han. Ryktade bara honom idag, när hi väl var framme i stallet började det regna och åska så det blev inte så mycket med det. Bennies, ( hästen ) skötte sig exemplariskt, han var framåt och ville hela tiden kolla vad jag höll på med. Måns gav han också lite knäckebröd som han stolt knaprade i sig. När det väl slutat regna släppte vi ut han i hagen och tvättade rent där han har vattnet och fyllde på nytt, det var tungt! Sprang med flera spannar fram och tillbaka då jag inte visste var vattenslangen var.. Får ta och leta upp den...
Hälsade också på Zacko och Molly. Mer gjorde vi inte i stallet. Kom hem och duschade, åt lite och bara tog det lugnt.

Har varit ute och gått med Måns i över 1 timme... Så har ganska ont i kroppen nu, tur blir de soffan för min del resten av dagen/kvällen.

Imorgon är det skola som vanligt, efter det ska jag cykla till Bennies igen, blir att rykta och en runda om vädret håller sig!

Förstår fortfarande inte hur det kan vara så att det inte går att ladda upp bilder....
/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0