Oct. 01, 2012

För min del kommer det nog ta stop i stallet jag är i nu... Tyvärr. Mamma och jag har pratat om detta en hel del och jag förstår henne. Det är inte hel bestämt ännu men det lutar åt det hållet, det känns hemskt. Vill inte skriva så mycket mer om detta nu då det fortfarande inte är bestämt något exakt, men bara så ni vet läget.

Och nu till något roligare, idag efter skolan gick jag till ridskolan och fick mina prao-lappar påskrivna så det ända som är kvar är att lämna in lappen, sista inlämningsdag är imorgon så det blir perfekt!
Ska bli kul och vara där.

Nu ikväll har jag kollat på "X-factor" och lite på "underbart är kort" och nu ligger jag i sängen, ska sova tänkte jag :)
Imorgon ska jag göra läxor, framförallt öva på ett no prov vi har på torsdag om all krafter, nu ska jag få ett bra betyg på detta så jag ska läsa, ska även öva på matte, har prov på fredag... Ska också skicka om min engelska bokredovisning måste också skriva klart en novell.... Åh bara jag skriver detta går jag lite panik, massor att göra ! :/


Kolla som korna gick i hagen idag när jag var påväg not ridskolan, lite kul tyckte jag ;)

/ Hanna


Kommentarer


Ditt namn:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (visas endast för oss)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback


RSS 2.0